فرزاد فتاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته دو ورزشگاه پنج هزار نفری فوتبال در تربت حیدریه و قوچان افتتاح شد که در مجموع برای ساخت آنها 680 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با بیان این که ساخت استادیوم 15 هزار نفری سبزوار با 60 درصد پیشرفت 300 میلیارد ریال هزینه داشته است گفت: تاکنون 250 میلیارد ریال نیز برای ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری نیشابور هزینه شده که پیشرفت 75 درصدی ساخت این ورزشگاه را موجب شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به هزینه های چند 10 میلیارد ریالی برای بهسازی زمین چمن و تابلوی امتیازات (اسکوربورد) ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد وتوسعه دیگر زیرساختهای فوتبالی استان اشاره و بیان کرد: طی سال گذشته برای کمک به زیرساختهای فوتبال در شهرستانها هزینه هایی شده است که با مجموع ارقام مزبور، مبالغ هزینه شده در بخش زیرساخت فوتبال استان از هزار و 300 میلیارد ریال فراتر خواهد رفت.
فتاحی توسعه ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد را از جمله طرحهای کلان ورزش استان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ظرفیت این ورزشگاه 30 هزار تماشاچی است که تامین اعتبار فاز دوم این ورزشگاه در دستور کار قرار گرفته است و در صورت اجرای آن ظرفیت استادیوم به 70 هزار نفر افزایش می یابد.
وی افزود: بر اساس تفاهمنامه ای که بین وزارت ورزش و جوانان و استانداری خراسان رضوی منعقد شده است 100 زمین چمن مصنوعی در استان ساخته خواهد شد که نیمی ازآنها در سال جاری و بقیه در سال 1399 ساخته می شود.
1922/3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.