به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیش بینی شده در سال جاری پرونده این پروژه ها شامل سالن های ورزشی، زمین چمن یا مینی فوتبال، تنیس خاکی، خوابگاه و سکوی تماشاچیان بسته شود.
وی یادآورشد: در چهار سال اخیر به مناسبت های مختلف 40 پروژه ورزشی در استان بوشهر به بهره برداری رسید.
بهروزیان فر ادامه داد: تا قبل از سال 92 نزدیک به 100 پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان نیمه تمام مانده بود که تکمیل آنها در آن سال به یکهزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت.
بهروزیان فرد افزود: در این ارتباط ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر، استخر کوثر که مدتها زمین مانده تکمیل و امکان برگزاری مسابقات بین المللی دارد.
وی اظهار داشت: پیست تارتان، تکمیل سکوی تماشاگران، زمین شماره 2 و 3 و محوطه سازی مجموعه ورزشی شهید بهشتی از جمله طرح های تکمیل شده در چهار سال گذشته است.
وی ادامه داد: بهره برداری از ورزشگاه شماره 2 گناوه و بهسازی سالن فجر، بازسازی خوابگاه ورزشکاران بوشهر، تکمیل مجموعه ورزشی کنگان وعسلویه، خوابگاه ورزشکاران برازجان، گناوه، کنگان، جم و دشتی از دیگر طرح های تکمیلی در این مدت است.
وی یادآور شد: با توسعه زیرساخت ها و تلاش ورزشکاران، جایگاه ورزش استان بوشهر که در سنوات گذشته در رتبه 27 کشور بود بهبود یافته و اکنون بوشهر جزو 15 استان برتر کشور است.
بهروزیان فر افزود: بوشهر در برخی رشته ها مثل قایقرانی، بیسبال، فوتبال ساحلی و سافت بال جزو 3 استان برتر کشور است و بعضی ورزشکاران آن دارای مدال های بین المللی هستند.
وی ادامه داد: سال گذشته 60 میلیارد ریال کمک نقدی به هیات های ورزشی استان بوشهر و شهرستان ها این استان صورت گرفت که این جدای از برخی کمک های موردی است.
بهروزیان فر یادآور شد: واگذاری فضاهای ورزشی به هیات ها توانسته منبع درآمدی دیگری برای آنها باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: همچنین در سال جاری خرید تجهیزات ورزشی در دستور کار است که بخشی از آن بزودی در اختیار هیات ها و ورزشکاران قرار می گیرد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.