علی خلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رشته های ورزشی فوتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، تیر و کمان، جودو، سوارکاری، نجات غریق و غواصی، ناشنوایان، هندبال، سه گانه، همگانی، روستایی - بومی محلی، بیماران خاص و رزمی، این استان مشمول این قانون می شوند.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر فریدون اصفهانیان، محمود انصاری، موسی رضوی، آراض ضیایی، مجتبی بیگلی، رحیم حسنی، پرویز سلیمانی، داوود خیری، محمدجواد پازوکی، رسول مشهدلو، محمدکریم رحیمی زاده، داوود ارفعی، محمدرضا طهماسبی و علی بیگدلی، ریاست این هیاتهای ورزشی زنجان را عهده دار هستند.
خلیلی تصریح کرد: اینکه هیات های ورزشی، مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند یا نه، اختلاف نظر وجود دارد و معاون حقوقی دیوان محاسبات با مجلس شورای اسلامی مکاتبه کرده است که هیاتها مشمول این قانون نمی شوند و حال منتظر پاسخ هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این اداره کل تابع قانون است و اگر هیات های ورزشی مشمول این قانون شوند آن را اجرا خواهد کرد.
خلیلی افزود: درصورت تغییر روئسای 14 هیات ورزشی استان زنجان، این هیاتها تا برگزاری مجمع انتخابات به صورت سرپرستی اداره خواهند شد و در این رابطه چند نفر نیز از سوی این اداره کل به وزارتخانه معرفی شده اند.
وی تصریح کرد: روئسای این هیات های ورزشی از افراد مجرب هستند اما اگر این قانون شامل حال آنان شود در این صورت از وجود جوانان استفاده خواهیم گرفت.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.