مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با تلاش و رایزنی استاندار فارس، وزارت ورزش و جوانان تامین اعتبار برای تعویض چمن ورزشگاه پارس شیراز را متقبل شد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، حیدرعلی کامیاب عصر دوشنبه 7 مرداد در گفت و گوی تلفنی با خبرنگاران گفت: ساعتی قبل به اتفاق آقای دکتر رحیمی استاندار فارس دیداری با اقای سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان داشتیم و خوشبختانه قولهای مساعدی را در خصوص فارس گرفتیم.

وی گفت: در این جلسه چند ساعت موضوعات خوب و امیدبخشی مصوب شد که در توسعه ورزش و فعالیت‌های حوزه جوانان اثربخش خواهد بود.

کامیاب با بیان  اینکه اشراف استاندار فارس بر تمامی پروژه‌های عمرانی ورزش استان باعث شد تا مصوبات این جلسه مصوباتی عملیاتی و اجرایی باشد، افزود: تکمیل پروژه ۶ هزار نفره شیراز تا هفته تربیت بدنی، تعیین تکلیف پیمانکار قدیم و تعیین پیمانکار جدید برای استخر سرپوشیده استهبان در اسرع وقت توسط شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی با هدف اتمام عملیات اجرایی احداث این پروژه طی سه ماه آینده، اتمام پروژه استادیوم خشت تا هفته تربیت بدنی و برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار برای احداث و تکمیل پروژه استادیوم ۵ هزار نفره مرودشت از دیگر مصوبات این جلسه بود .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از تامین ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه پیست دوچرخه سواری و دومیدانی شیراز توسط استان و توافق برای برگزاری مناقصه ساخت این پروژه در ورزشگاه پارس شیراز به عنوان یکی دیگر از مصوبات مهم جلسه امروز استاندار با وزیر ورزش یاد کرد و افزود: تاکید دکتر رحیمی بر این است که ورزشگاه پارس هر چه سریعتر به یک دهکده ورزشی در شهر شیراز تبدیل شود .

وی یکی دیگر از نتایج برگزاری این جلسه را تصویب مبلغ ۲۶ میلیارد تومان از  محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان عنوان و اضافه کرد: اهتمام استاندار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی استان و همراهی وزیر ورزش و جوانان با درخواست های استان، نشان از توجه ویژه دولت به حوزه ورزش و جوانان دارد .

کامیاب از توافق وزیر واستاندار فارس برای تامین اعتبار برای کمک به تیم های فوتبال و هیات های ورزشی استان به عنوان یکی دیگر از تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه یاد کرد و ابراز امیدواری کرد تا با عملیاتی شدن مصوبات این جلسه شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش زیرساخت‌های ورزشی استان در سال ۹۸ باشیم .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.