«علی میرزایی» روز دوشنبه به ایرنا، گفت: ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان در سفر به ساوه علاوه بر بازدید از  مجموعه ورزشی شهید چمران، قرار است از روند ترمیم زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی فجر نیز بازدید کند.

وی افزود: پس از محرز شدن حضور تیم خوشه طلایی در لیگ دسته اول فوتبال کشور اقداماتی را با هماهنگی استانداری و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برای آماده سازی و تامین زیرساخت های لازم ورزشگاه شهید چمران آغاز کردیم.

فرماندار ساوه گفت: با وجود محدودیت منابع اعتباری، در مدت زمانی کوتاه مراحل واگذاری طرح با رعایت ترک تشریفات به یکی از پیمانکاران فعال در زمینه ساخت ابنیه و تاسیسات ورزشی واگذار شد و اکنون کار بازسازی این مجموعه در حال انجام است.

میرزایی اظهار داشت: مجموعه مدیریت استان و شهرستان نسبت به رفع ایرادهای کلی، فنی و ساختاری مجموعه ورزشی شهید چمران با دغدغه مندی خاص پیگیر هستند و ترمیم و بازسازی این مجموعه در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: ترمیم و بازسازی سکوهای ویژه تماشاگران، جایگاه خبرنگاران، بخش وی. آی. پی، روشنایی، رختکن تیم‌ها و کاشت چمن ورزشگاه شهید چمران از جمله طرح های در دست اقدام است.

شهرستان ساوه علاوه بر تیم دسته اولی خوشه طلایی، سن ایچ در لیگ برتر فوتسال کشور، ۷۲ باشگاه ورزشی و ۳۷ هیات ورزشی دارد.

۶۵۳۹/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.