یوسف بهارلو روز دوشنبه درگفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه رفاهی اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با هدف تحقق آرمانها و ارزش های نظام تعلیم و تربیت به ویژه تکریم مقام و منزلت فرهنگیان و بسط و توسعه دولت الکترونیک، راه اندازی شده است.
وی افزود: نقش رسانه و فناوری های ارتباطی و بهره گیری هوشمندانه از آن با هدف توزیع مناسب خدمات رفاهی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تلاش شده تا با راه اندازی این سامانه، فرهنگیان شهرستان استان تهران عادلانه از امکانات موجود برخوردار شوند.
بهارلو تصریح کرد: فراهم کردن شرایط و تسهیلات لازم برای خدمت رسانی غیر حضوری به همکاران فرهنگی در تمامی مناطق این استان و گسترش عدالت در دسترسی به اطلاعات لازم در خصوص نحوه و چگونگی استفاده از خدمات رفاهی از جمله اهداف اصلی راه اندازی این سامانه است.
وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی جامع و کامل به نیازهای فرهنگیان افزود: فرهنگیان شاغل در شهرستان های استان تهران می توانند با مراجعه به سامانه رفاهی به آدرس http://refahi.teo.ir/  و  عضویت در این سامانه، از خدمات این اداره کل استفاده نمایند.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.