علی یزدان پناه روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از یک طرح آموزشی در شهرری به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تخریب و بازسازی مدارس فرسوده شهرری برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار در زمان حوادث طبیعی باید در دستور کار قرار گیرد.
وی اوقافی و واگذاری بودن مدارس شهرری را بزرگترین سد در جهت تخریب مدارس عنوان کرد و افزود: نداشتن سند مالکیت مدارس، اجازه تخریب و نوسازی را به آموزش و پرورش نمی دهد.
یزدان پناه در ادامه با بیان اینکه 13 مدرسه شهرری عمر بین 30 تا 38 سال دارند، عنوان کرد: مدارس قدیمی فاقد امکانات نوین آموزشی از جمله آزمایشگاه و گارگاه هستند.
وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون چهار مدرسه در شهرری به طور کامل تخریب و بازسازی شده است، اظهار داشت: 15 درصد مدارس شهرستان ری عمر بین 23 سال تا 29 سال دارند و مابقی مدارس نوساز می باشند.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان ری(شهرری) دارای 115 مدرسه در مقطع ابتدای، متوسطه اول و دوم است که 46 هزار و 700 دانش آموز در این ناحیه مشغول تحصیل هستند.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.