به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم افتتاح این مدرسه خیرساز اظهار داشت: احداث مدرسه و گام برداشتن در این مسیر، تضمین کننده توسعه و پیشرفت جامعه است.
هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه مدرسه سازی عبادت است، یادآور شد: آموزش و پرورش به عنوان یک سازمان وسیع، توان پرداختن به همه مسائل و امور فرهنگیان را ندارد و نقش خیرین در این مورد بسیار برجسته اشت.
وی افزود: خیرین مدرسه ساز پای کار بیایند و دولت را در زمینه بازسازی و نوسازی مدارس فرسوده کمک کنند.
جمالی پور با اشاره به اینکه توسعه کشور در گرو داشتن معلمان آگاه، پویا و فرزانه است، گفت: کاهش دغدغه های معلمان سبب سرعت بخشیدن به توسعه کشور و گسترش حوزه آموزشی می شود.
وی اضافه کرد: وضعیت اقتصادی کشور موجب شده تا دولت نتواند به طور شایسته مطالبات معلمان را برآورده کند، اما تمام سعی خود را برای پرداخت مطالبات این قشر به کار گرفته است.
به گزار ش ایرنا، مراسم افتتاح آموزشگاه خیرساز ام البنین شهرری امروز چهارشنبه با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، سید هادی موجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران و جمعی از خیرین و دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.
در پایان این مراسم از خیرین مدرسه ساز تقدیر و تجلیل شد.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.