به گزارش ایرنا، شهردار تهران عصر شنبه در مراسم اختتامیه این جشنواره با اشاره به استقبال خوب کارکنان شهرداری از این رویداد فرهنگی گفت: رسول اکرم(ص) فرمودند اگر دارای علم هستید باید آن را به تحریر در آورید و مکتوب کنید و امروز خوشحالم آثار مکتوب کارکنان شهرداری تهران معرفی شد.
پیروز حناچی ابراز امیدواری کرد این آثار ارزشمند برای بهره گیری هر چه بهتر به کارکنان مدیریت شهری و شهروندان تهرانی معرفی شود.

** تالیف کتاب عشق می خواهد
معاون منابع انسانی شهرداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به کار طاقت فرسای تالیف کتاب گفت: این کار پرزحمت عشق و علاقه فراوانی می خواهد که بیش از 700 نفر از کارکنان شهرداری تهران در این جشنواره شرکت کردند.
ابراهیم شیخ هدف از برگزاری جشنواره اهل علم و قلم را شناسایی آثار مکتوب کارکنان شهرداری تهران در بخش های مختلف اعلام کرد و افزود: سازمان برتر سازمانی است که استعدادهای برتر کارکنان خود را شناسایی کند که این جشنواره با این هدف برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از کتاب ها و نویسندگان برتر و همچنین 8 نفر از اساتید برتر در زمینه های برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین از 4 استاد خارجی تقدیر می شود.
معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های ایثارگران و شهدای شهرداری تهران خبر داد و گفت: این جشنواره در ماه مبارک رمضان و به نام شهید آتش نشان امید عباسی که در یک حادثه ماسک خود را از صورت خود برداشت و به کودک هدیه داد و موجب نجات جان کودک و شهادت این آتش نشان شد برگزار شد.

** یک درصد کارکنان شهرداری تهران آثار مکتوب دارند
همچنین مدیرکل رفاه، تعاون و امور اجتماعی شهرداری تهران و دبیر اولین جشنواره اهل علم و قلم نیز در این مراسم گفت: بیش از 700 آثار مکتوب به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که این آمار نشان می دهد که بیش از یک درصد جمعیت کارکنان شهرداری تهران دارای آثار مکتوب هستند.
عباسعلی مدیح افزود: دبیرخانه این جشنواره در آبان ماه سال گذشته شکل گرفت و تا 15 دی 97 بیش از 700 اثر مکتوب در بخش های مختلف به دبیرخانه رسید.
وی ادامه داد: 607 اثر در بخش تالیف و همچنین 36 اثر در قالب ترجمه به بخش داوری این جشنواره راه یافت و پس از داوری سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، کتاب های برتر در بخش های مختلف شناسایی شدند.
مدیرکل رفاه، تعاون و امور اجتماعی شهرداری تهران همچنین از تشکیل بانک اطلاعاتی کارکنان اهل قلم شهرداری تهران خبر داد و گفت: آثار این نویسندگان در مجموعه شهرداری تهران به کارکنان معرفی خواهد شد.
تهرام/7243//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.