به گزارش خبرنگار ایرنا، پیروز حناچی روز دوشنبه در نخستین جشنواره تجارب مدیران شهرداری تهران افزود: روز نخست حضورم در شهرداری، این تعداد نیروی انسانی 68 هزار نفر بود که طی این مدت سیر نزولی داشته است.
وی تاکید کرد: چالش مهم نیروی انسانی در برابر پست های سازمانی، وضعیت منابع ناپایدار نسبت به آرمان های سازمان و برنامه و بودجه در شهرداری باید بارویکردهای تخصصی مدیریت دانش به بحث گذشته شود.
حناچی با اشاره به اینکه نخستین قدم در شناسایی مشکلات دسترسی به اطلاعات است در عین حال تصریح کرد: بزرگترین سرمایه شهرداری تهران البته منابع انسانی آن است که باید به بهترین وجه از آن بهره گرفت.
وی با بیان اینکه برای حل مشکلات یک سازمان باید متفاوت فکر کرد در غیر این صورت امکان حل مشکلات وجود ندارد، افزو د: سازمانی که اهل نقد و تفکر باشد و اجازه بازبینی مسیرهای قبلی را بدهد امکان خروج از چنبره های گرفتار شده در آن را دارد.
شهردار تهران با بیان اینکه برگزاری نشست های تخصصی ابزارهای خوبی برای حل مشکلات است اظهارداشت: بسیاری از سازمان های متحول کننده در جهان علاوه بر تفاوت در فضای اداری برای ایده پردازی های جدید و تشویق پرسنل نیز روش های ویژه به کار می گیرند که نخستین گام آن نگاه نقادانه است.
وی افزود: سازمانی که این ظرفیت را در خود به وجود و فضایی را برای انتقاد فراهم آورد زمینه رشد را ایجاد کرده است.
حناچی با تأکید بر اینکه باید تجارب ناموفق نیز به اشتراک گذاشته شود ادامه داد: نباید یک اشتباه بیش از یکبار رخ دهد.
شهردار تهران با اشاره به پروژه بزرگراه شهید نواب صفوی و قطع دسترسی های محلی در آن محدوده یادآور شد: این تجربه کمک زیادی در اجرای پروژه بزرگراه یادگار امام کرد.
به گزارش ایرنا امروز در جریان این جشنواره سامانه جامع منابع انسانی در واحدهای تابعه شهرداری تهران که از آن به عنوان بزرگترین سامانه در تاریخ کشور یاد می شود نیز رونمایی شد.

تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.