به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدعلی افشانی روز شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از چهار پروژه فنی و عمرانی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: این کارخانه ظرفیت تبدیل روزانه سه هزار و 300 تن نخاله را به مصالح ساختمانی دارد.
وی با اشاره به اینکه همزمان با بهره برداری از این پروژه کار احداث دو کارخانه دیگر در همین زمینه نیز آغاز می شود اظهارداشت: ظرفیت این دو کارخانه در مجموع 6 هزار و 600 تن خواهد بود.
شهردار تهران یادآور شد: در مجموع با بهره برداری از دو کارخانه دیگر ظرفیت تبدیل نخاله ساختمانی به مصالح به 10 هزار تن می رسد.

*اجرای کمربند سبز شمال پایتخت از آذر
شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اقدامات اجرای پروژه کمربند سبز شمال تهران انجام شده گفت: این کمربند به طول 25 کیلومتر خواهد بود و آبیاری درختان به روش قطره ای انجام می شود.
وی با بیان اینکه آبیاری این درختان از محل سهمیه شهرداری از پساب انجام می شود اضافه کرد: کاشت درختان سه تا پنج ساله از آذرماه در این منطقه آغاز می شود.
شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره برداری از چهار پروژه فنی و عمرانی که امروز انجام شد اظهارداشت: این پروژه ها در روان سازی ترافیک نقش موثری دارند و به دلیل اهمیت آنها تلاش شد افتتاح آنها به تأخیر نیافتد.
وی با بیان اینکه اغلب مدیران علاقه مند به شروع پروژه های جدید هستند خاطرنشان کرد: در این دوره تلاش شد حفظ سرمایه های موجود در اولویت قرار گیرد که در همین زمینه مقاوم سازی پل تقاطع بزرگراه چمران با بلوار مدیریت به عنوان یکی از برنامه های اصلی شهرداری در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش ایرنا این پروژه ها شامل مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل تقاطع بزرگراه شهید چمران با بلوار مدیریت، پل دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه امام رضا(ع)، زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) و ایمن سازی پایه های پل تقاطع بزرگراه شهید خرازی با رودخانه وردآورد است.
اعتبار این پروژه ها در مجموع حدود 27 میلیارد تومان اعلام شده است.
تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.