به گزارش ایرنا وی روز یکشنبه در نود و نهمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران به عنوان نخستین نامزد از 5 نامزد نهایی تصدی پست شهردار تهران پشت تریبون قرار گرفت و در تشریح برنامه هایش افزود: مدیریت هزینه ها در شهرداری تهران باید در دستور کار قرار گیرد.
وی اظهارداشت: تشکیل صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات شهرداری یکی از اولویت هایم برای اداره پایتخت است.
تقوی نژاد تصریح کرد: در صورت انتخاب به عنوان شهردار اجرای بسیاری از پروژه های با پیشرفت بیش از 70 درصد را در دستور کار قرار خواهم داد.
این نامزد تصدی شهرداری تهران ادامه داد: 43 شرکت در بخش های اقتصادی شهر تهران وجود دارد که سه هزار میلیارد تومان کمک زیان می گیرند و این موضوع باید اصلاح شود.
وی سپس به تجربه های خود در سازمان امور مالیاتی کشور و بانک سپه اشاره و بیان کرد: در سه سال گذشته درآمدهای مالیاتی در کشور به صورت 100 درصد افزایش یافت و سرمایه بانک سپه نیز در سه سال مدیریتم 9 برابر رشد داشت که باید از این تجربه در بانک شهر نیز استفاده کرد.
تقوی نژاد تصریح کرد: در صورت انتخاب به عنوان شهردار سهم درآمدهای پایدار را از 27 درصد کنونی به 40 درصد در سال آینده افزایش خواهم داد.
وی با بیان اینکه باید اعتماد شبکه بانکی کشور به شهرداری بازسازی شود گفت: می توان از توان و ظرفیت بانک شهر برای پروژه های عمرانی استفاده کرد.
تقوی نژاد ادامه داد: برای نامزدی پست شهرداری با اعضای هیات دولت مشورت کرده ام و دولت نیز قول همکاری مساعد داده است.
این نامزد تصدی شهرداری تهران با بیان اینکه پایتخت شهر زندگی است و باید امید و تلاش را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم تاکید کرد: نظام پرداخت شهر با مشکل روبه روست و مطالبات شهرداری از دولت و برخی نهادها باید سریعتر تعیین و تکلیف شود.
ادامه دارد...
تهرام/9343/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.