به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، سعید علی بخشی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاحات در این دهه اظهار داشت: پل ارتباطی لوران، پل مکانیزه لوران، ساختمان اورژانس شماره 2 ، سوله بحران، پارک و فضای سبز هوافضا، زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی پس از افتتاح، آماده بهره برداری هستند.
وی افزود: اجرای افزون بر 56 پروژه عمرانی و 11 پروژه در دست اقدام بخشی از عملیات عمرانی انجام شده در شهر بومهن در شش ماه آخر سال گذشته و ابتدای سالجاری است.
شهردار بومهن با اشاره به مشکلات شهر بومهن خاطر نشان کرد: اقدامات عمرانی و منابع مالی شهرداری پاسخگوی جمعیت یکصد هزار نفری شهر بومهن نیست، سهم هر شهروند بومهنی با توجه به 20 میلیارد تومان بودجه در بخش عمرانی سالجاری تنها 2 میلیون ریال است و این مبلغ پاسخگوی مشکلات و جمعیت این شهر نیست.
شهردار بومهن گفت: ساخت سالن ورزشی استاندارد با مساحت یک هزار و 200 مترمربع و با بودجه ای معادل دو میلیارد تومان طی 60 روز کاری انجام شده و در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد، فاز دوم این مجموعه ورزشی چند منظوره با امکاناتی نظیر پیست دوچرخه سواری، سالن کشتی، سالن ورزش‌های توپی، سالن ورزش‌های راکتی نظیر بدمینتون و اسکواش، استخر شنا در سال 98 اجرایی خواهد شد.
علی بخشی افزود: ایجاد نظم اداری و مالی در شهرداری ، ساخت پارک در منطقه هوا و فضای بومهن با مشارکت مردمی و حمایت 20 درصدی شهرداری بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته است.
وی با اشاره به صرفه جویی اقتصادی و درآمدزایی در سالجاری خاطر نشان کرد: درآمد زایی از محل زباله های ارسال شده به گندک به ارزش 140 میلیون تومان در هر ماه، کاهش هزینه های اضافی در شهرداری، تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های اضافی شهرداری دارد.
شهردار بومهن از اجرای 78 حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد و گفت: وانت بارهای فروشنده کنار خیابان در 4 نقطه از شهربخشی از عملیات ساماندهی شهری در سال 97 است.
رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر بومهن با اشاره به اصلاحات هندسی انجام شده، اظهار داشت: ساخت 3 سرای محله در نقاط مختلف شهر، احداث فاز دوم پارک درمنطقه هوافضا، اتصال بلوار امام رضا(ع) به پل لوران، تعریض ورودی خیابان شهید حق وردیان، انتقال تیرهای برق و جابه‌جایی ایستگاه تاکسی‌ها به منظور رفع گره ها و مشکلات ترافیکی شهر انجام شده است.
رضا عبدالهی در ادامه افزود: در صورت تصویب بودجه استانی، احداث زیرگذر پل سیاهرود و تعریض نهرهای سیاه بند به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر شهری اجرایی می شود.
عضو کمیسیون عمرانی شهر بومهن با اشاره به اهمیت ساخت پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم این شهر عنوان کرد: شهرک کشاورزی، شهرآباد، خیابان شهید حق وردیان در مناطق محروم واقع شدند و اجرای پروژه های عمرانی در محل‌های یاد شده برای ما اولویت دارد.
احمد جوشنلو گفت: با توجه به تردد دانش آموزان در خیابان سپاه، برای ساخت پل مکانیزه برنامه ریزی شده است.
شهر بومهن با 100 هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس ودر شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.