به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز یکشنبه در ملاقات با مردم روستای کردیجان آشتیان، افزود: روستائیان امنیت غذایی، امنیت سیاسی و جغرافیایی را برعهده دارند و دولت تدبیر و امید می کوشد که خدمات در این مناطق گسترش یابد.
وی اظهار داشت: روستائیانی که در مرز حضور دارند با نگهداری از مرزها وظیفه مهم حراست از خاک کشور را تامین می کنند.
استاندار مرکزی گفت: روستائیان ولی نعمتان کشور هستند و خرده فرهنگ های پویا، تحرک، معیشت و تولید از این مناطق نشات گرفته است.
آقازاده افزود: رونق در روستا می تواند مهاجرت معکوس را ایجاد کند و همه کوشش باید در این راه صرف شود که اقتصاد مقاومتی به شکل گسترده در روستاها متبلور شود.
وی اظهار داشت: مناطق روستایی محل تولید و معیشت هستند بو اید ازاین فرصت استفاده کرد و دولت کمک های حمایتی خود را در این راستا افزایش داده است.
استاندار مرکزی گفت: امید است در فصل بارش نزولات آسمانی، برکت الهی موجب تولید محصولات کشاورزی و افزایش درآمد و کیفیت زندگی روستائیان شود.
در سفر استاندار مرکزی راه اندازی شهرک گلخانه ای و دام و همچنین رفع مشکلات تحصیل دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی و موانع آب و فاضلاب روستایی مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین استاندار مرکزی در نشستی مسایل و مشکلات شماری از صنعتگران و خیران شهرستان آشتیان را درخصوص مشکلات صدور نشدن مجوز صادارات محصولات، تسریع در صدور مجوز مرکز نگهداری ایتام، ساخت مجتمع بین راهی راهجرد به آشتیان و مشکلات زیرساختی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی را مورد بررسی قرار داد.
شهرستان آشتیان به عنوان یکی از توابع استان مرکزی با جمعیت بیش از 16 هزار نفر در 95 کیلومتری اراک واقع شده است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.