به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های این هفته نماز جمعه دماوند اظهار داشت: بنا به فرمایش امام خمینی (ره)؛ ملت ایران بدون ابزار جنگی و تنها با ابزار ایمان در مقابل قدرت شیطانی پیروز شد.
وی تصریح کرد: هیچ شخص و گروهی پیروزی را بر ما تحمیل نکرد و این اراده خداوند متعال بود که همراه با قیام مردم راه تحقق اسلام را هموار کرد و ملت ایران نیز با وحدت کلمه به پیروزی رسیدند.
امام جمعه دماوند ادامه داد: استقلال و حفظ تمامیت ارضی، ارتقای جایگاه ایران در جهان، امید افزایی در جهان اسلام، رشد اسلام خواهی و بیداری اسلامی در جهان، رشد آزادی و تشویق جوانان به آزاداندیشی، محرومیت زدایی، رشد و گسترش معنویت و توسعه عدالت اجتماعی محسوب می شوند که در این کشور پایه ریزی شد.
وی با بیان اینکه شهرستان دماوند نیز شاهد خدمات گسترده ای در طی این سالها بوده است، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر برنامه های متعددی همچون نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب، کلنگ زنی آغاز گازرسانی به چندین روستای باقی مانده شهرستان و همچنین آغاز پروژه فاضلاب شهری و روستایی شهرستان پیش بینی شده است.
فتاح دماوندی درباره پروژه فاضلاب شهرستان دماوند گفت: همه ما بر اساس وظیفه باید از آلودگی آب و خاک جلوگیری کنیم، زیرا حفظ محیط زیست و پیشگیری از آلودگی ها یک معروف و بی توجهی به آن یک منکر بزرگ است.
وی افزود: اجرای این طرح هزینه های سنگینی دارد که دولت و مردم باید در این راستا به هم کمک کنند.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه هیچ دولتی بدون کمک مردم موفق نخواهد شد، افزود: امروز همه باید به هم کمک کنیم و برای تحقق عدالت اجتماعی گام های بلندتری برداریم.
وی همچنین به دیدار مسئولان شهرستان با استاندار تهران و موضوعات مطرح شده اشاره کرد و گفت: حل مشکل ترافیک، احداث آرامستان جدید، تقویت بخش گردشگری و اشتغال، توسعه تعاونی های کشاورزی و ... از موضوعات مورد بررسی بود.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.