به گزارش ایرنا، بیژن زنگنه عصر دوشنبه در آیین افتتاح پروژه گازرسانی شهرستان جیرفت که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری افزود: در پارس جنوبی توانستیم معادل 14 فاز را وارد مدار کنیم و الان به 610 میلیون متر مکعب در روز تولید داریم و در این زمینه از قطر جلو زدیم.
وی با بیان اینکه خوشحالیم گاز رسانی به جنوب کرمان را شاهد هستیم، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید، انجام 17 هزار میلیارد تومان خدمات در زمینه گاز رسانی روستایی و شهری به پیمانکاران ایرانی داده شده است.
زنگنه بیان کرد: تلاش کردیم که برای پیمانکاران داخلی، کار و اشتغال ایجاد کنیم و امروز 80 درصد جمعیت روستایی کشور از نعمت گاز بهره مند شده اند.
مدیرعامل شرکت گاز ایران نیز در این آیین گفت: قبل از دولت تدبیر در مجموعه استان کرمان 36 شهر گاز داشتند اما امروز در این استان، 51 شهر گازدار و سه شهر دیگر هم در سال آینده به بهره‌برداری می رسد.
حسن منتظر تربتی افزود: در دولت تدبیر و امید، هزار روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی تصریح کرد: خط لوله گاز جیرفت به کهنوج در سال گذشته کلنگ زنی و امروز افتتاح شد.
معاون‌ وزیر نفت با اشاره به چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: در چهل سالگی انقلاب، صنعت گاز، انقلابی ترین و مردمی ترین صنعت شناخته می شود.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری بعد از ظهر امروز (دوشنبه) از طریق فرودگاه جیرفت وارد استان کرمان شد.
با حضور معاون اول رئیس جمهوری طرح های گاز رسانی، برق رسانی و آبرسانی جنوب کرمان به ارزش هفت هزار میلیارد ریال به طور همزمان در جیرفت به بهره برداری رسید.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.