به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز پنجشنبه در جلسه کمیته ورزشکاران ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد اظهار داشت : پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، جمعیت ورزشکار شهرستان ورامین در حدود یک هزار و 500 نفر بوده ولی امروز با توسعه فعالیت های ورزشی ، بیش از 13 هزار ورزشکار در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود : ورامین تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک استادیوم ورزشی داشت ولی امروز ده ها سالن و ورزشگاه از جمله سالن ورزشی الغدیر،شهید منصوری،شهدای 10دی، شهدای امرآباد،شهید شیرکوند، باستانی، باشگاه 15خرداد،باشگاه انقلاب،وزنه برداری ولیعصر،شهدای باغخواص،شهید قبادی،شهید گلعباسی،فجر، شهدای جوادآباد،حصار حسن بیک، استخر کوثر و زمین چمن های شهید فتحی،احمدآباد،جوادآباد و آبباریک ساخته و به بهره برداری رسیده است.
وی گفت : دشمن در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی تلاش دارد تا مردم را از آینده نظام ناامید کند ولی ملت ایران با برگزاری با شکوه جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ، این توطئه را نیز با شکست همراه می کنند.
محمودی افزود : مردم ایران با برگزاری با شکوه جشن انقلاب به دنیا نشان می دهند که با تمام توان در برابر توطئه ها ایستاده و با صلابت همه نقشه ها را خنثی می کند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.