به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته دستاوردهای زیادی در بخش های مختلف داشته که باید بدون اغراق و به صورت واقعی برای مردم بویژه نسل جوان بیان شود.
وی افزود: امروز دنیای استکبار با جنگ اقتصادی و روانی به دنبال شبهه افکنی نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است که مدیران باید با بیان واقعی خدمات و موفقیت های نظام، این حربه دشمن را خنثی کنند.
حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و بیان دستاوردهای آن، مهمترین مسئله فعلی کشور است که همه ما بایستی نسبت به این امر مهم اهتمام داشته باشیم.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی پدیده ای نشات گرفته از تفسیر عملی آیات قرآن و نهضت عاشورای امام حسین (ع) است که بسیاری از ملت های مظلوم جهان آن را الگوی خود برای مبارزه با استکبار کرده اند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: انقلاب اسلامی همچون قرآن و به عنوان امانت الهی در دست ما است و همه وظیفه داریم با غیرت ایرانی و اسلامی در صیانت از این امانت و ادامه حیات طیبه آن در برابر توطئه ها و تلاش های براندازانه دشمنان، تلاش جهادی داشته باشیم.
حجت الاسلام احمدی، بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان را بهترین اقدام مدیران برای مقابله با شهبه افکنی دشمنان نسبت به موفقیت های نظام دانست و با اشاره به برخی مشکلات و آسیب ها در جامعه گفت: این مشکلات که ربطی به اصل انقلاب ندارد بلکه به دلیل کم کاری، هوای نفس یا غفلت مدیران رخ داده، بایستی با تلاش بیشتر رفع شود.
وی، امنیت، وحدت، استقلال و آزادی را از دستاوردهای ثابت و جهانی انقلاب اسلامی ملت ایران دانست و تاکید کرد: این دستاوردها و خدمات بی شمار نظام که انصافا درخشان است باید به صورت شفاف و مقایسه ای نسبت به رژیم گذشته برای مردم و جوانان تبیین شود.
حجت الاسلام احمدی از مدیران ادارات و نهادهای گلستان و شهرستان ها خواست تا با برش استانی و شهرستانی دستاوردها و خدمات نظام، آن را برای مردم بیان کنند.
وی گفت: ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان با تشکیل 15 کارگروه استانی و به همین تعداد در شهرستان ها، تاکنون 600 برنامه پیشنهادی دریافت کرده است.
این مقام مسئول با یادآوری حماسه 9 دی 88، بر لزوم حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم بزرگداشت این ایام تاکید کرد و اظهار داشت: حماسه 9 دی نشان داد که مردم با بصیرت ایران اسلامی وفادار به انقلاب و رهبری بوده و پای آن ایستاده اند.
به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه از تلاش ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تدوین 40 برنامه شاخص در این ایام خبر داد و گفت: این برنامه ها بامشارکت مردم، مدیران، نخبگان، تشکل های مردم نهاد، دانشگاهیان و معتمدان در شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می شود.
عبدالقدیر کریمی افزود: در کنار برگزاری این برنامه ها، نمایشگاه هایی نیز با هدف نمایش مقایسه ای خدمات نظام اسلامی به مردم برپا می شود و از چهره های انقلابی هم برای بیان خاطرات ایام پیروزی انقلاب استفاده می شود.
وی همچنین برلزوم تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی بانک ها، پرداخت مطالبات شرکت های خدماتی (آب، برق، گاز و تلفن) ازسوی ادارات و نهادها، نظارت بیشتر بر بازار و حضور پرشور در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و یادواره شهدای 12 دی در این شهرستان تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.