مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با تصمیم کمیته قرآن ستاد دهه فجر قرار است جشنواره قرآن، امام و انقلاب در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اردبیل برگزار شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: این کمیته از بین 14 موضوع مطرح شده در جلسات قبل 6 مورد برنامه و رویداد را در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته است که از جمله این برنامه‌ها برگزاری جشنواره قرآن، امام و انقلاب، تکریم از چهره‌های قرآنی 40 سال انقلاب، تقدیر از دستگاه‌ها و تلاشگران عرصه توسعه علوم قرآنی، معرفی و تجلیل از نخبگان قرآنی به ویژه در گروه سنی جوان و نوجوان و همچنین تشکیل کاروان‌های قرآن و انقلاب و اعزام به مناطق مختلف استان اردبیل است که برای این ایام یپش‌بینی شده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا همه این رویدادهای قرآنی در یک مکان متمرکز و در ایام دهه فجر برگزار شود که برای این کار مهدیه اردبیل پیش‌بینی شده است.  
ستوده گفت: با تدارک این فضا سعی خواهیم کرد هم جشنواره و هم مسابقات دسته‌جمعی و خانوادگی قرآنی، کرسی‌های تلاوت قرآن و تمام رویدادهای مرتبط با علوم قرآنی و همچنین نمایشگاه عرضه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را در حوزه قرآن شاهد باشیم.  
وی افزود: در برگزاری جشنواره قرآن، امام و انقلاب قرار است در 9 بخش نقاشی با مضامین انقلابی و قرآنی، خوشنویسی، حفظ قرآن، تحقیق و ترتیل، مفاهیم، تواشیح و سرود، بخش خانواده و سبک زندگی، الگوهای برتر تربیتی قرآن، مقاله‌نویسی و بخش‌های ادبی و هنری در این حوزه پیش‌بینی شده است.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل بیان کرد: با جمع‌بندی نهایی اعضای کمیته قرآن ستاد دهه فجر باید تا نیمه آبان‌ماه برنامه‌های اجرایی این کمیته تدوین و طراحی شود تا نسبت به چاپ و انتشار فراخوان برای حضور گسترده مردم در این رویدادهای قرآنی به ویژه علاقمندان اقدامات لازم انجام شود.
در این جلسه اعضای کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اردبیل دیدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد برگزاری رویدادهای متعدد قرآنی در ایام‌الله دهه فجر و پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کردند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.