سردار سرتیپ دوم پاسدار علی نصیری شنبه شب در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع شهر آبسرد برگزار شد، با بیان اینکه آنچه در فتنه 88 اتفاق افتاد سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی سال 57 منشا حرکت، تحول و اثر گذاری بود و ویژگی های منحصر به فردی نسبت به دیگر انقلاب ها داشت.
وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی انگیزه و هدف از تحقق این انقلاب شکوهمند اسلامی را در سه هدف تبیین کردند که اولین هدف کنار گذاشتن رژیم مستکبر و روی کار آمدن جمهوری اسلامی بود.
این مقام مسئول با اشاره به دیگر اهداف ادامه داد: دومین هدف این بود که این انقلاب الگویی برای کشورهای منطقه باشد و امروز به عنوان یک حرکت رو به جلو محسوب می شود و سومین هدف این بود که این انقلاب باید زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر باشد که زمینه ساز تحول جهانی خواهد بود.
فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه این انقلاب قرار است منشا یک حرکت و تحول باشد، خاطر نشان کرد: اوج افتخار این کشور قبل از انقلاب اسلامی صادر کردن شش میلیون بشکه نفت بود و به عنوان ژاندارم منطقه اهداف آمریکا را دنبال می کردند و انقلاب اسلامی تمام این موضوعات را کنار زد.
وی اضافه کرد: 40 سال کلکسیونی از توطئه ها به منظور جلوگیری از شکل گیری انقلاب اسلامی را شاهد بودیم که یکی از این توطئه ها جنگ تحمیلی سال 59 بود که 25 کشور عراق را حمایت می کردند.
این مقام مسئول با بیان اینکه تفکر امام(ره) در وجود مردم آغشته شد، عنوان کرد: کنار زدن یک رژیم کاملا مسلح با تفکر امام(ره) که برگرفته از عاشورا و اسلام ناب بود، کار ساده ای نبود.
سردار نصیری با اشاره به تفاوت اسلام ناب و اسلام قبل از انقلاب اسلامی، گفت: اسلام ناب یعنی زیادی خواهی آمریکا در منطقه معنایی ندارد و برای اسرائیل نیز مشروعیتی قائل نیستیم و در مقابل زیاده خواهی مستکبرین می ایستیم و بعد از جنگ تحمیلی فعل توانستن را صرف کردیم.
فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: از مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران دیگر کشورها نیز درس گرفته و امروز صرفا جمهوری اسلامی در مقابل سیاست های آمریکا نمی ایستد بلکه در کشورهایی از جمله سوریه، عراق، فلسطین، بحرین و یمن تفکر امام(ره) جلوه نمایی کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان قصد دارند از لحاظ فکری و فرهنگی علیه ایران عمل کنند، افزود: خروجی فعالیت های آنان، تغییر وضعیت کنونی است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مکتب امام(ره) نیاز به تعریف و تمجید دشمن ندارد، اظهار داشت: ظلم بزرگی که به این انقلاب و به مردم وارد شده است، این بود که دشمن ما را به تقلب در انتخابات متهم کرد در حالی که خودشان متهم به این موضوع هستند.
سردار نصیری با اشاره به دیگر هدف دشمن تصریح کرد: جنگ اقتصادی یکی از دیگر اهداف دشمن است که آستانه و صبر مردم را بشکند و مردم را به نظام جمهوری اسلامی بدبین کند و از نظر روحی در حوزه تحریم آسیب برساند که به اعتراض های خیابانی تبدیل شود.
وی با تاکید بر اینکه مقاومت 40 ساله در انقلاب اسلامی باعث ذلت و خواری دشمن شده است، عنوان کرد: دشمن در حال حاضر در ضعیف ترین وضعیت خود قرار دارد و به دفعات این موضوع را بیان کرده که با وجود هزینه های هنگفت هیچ نتیجه ای برای آنان نداشته و در حال خروج از منطقه هستند.
فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار ملت هایی است که پرچم مقاومت را بلند کردند و عبرت گرفتن از گذشته می تواند ما را از این پیچ تاریخی عبور دهد و آن چه که اتفاق می‌افتد پیروزی جبهه حق است.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.