به گزارش ایرنا ، محمد حسین رجبی دوانی روز شنبه در مراسم گرامیداشت نهم دیماه و یادواره شهدای قیام دهم دیماه ورامین که در سالن همایش های شهرداری این شهرستان برگزار شد گفت: فتنه 88 یک خطر خارجی برای ایران بود که توسط افراد نفوذی اجرا شده بود.
معاون پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی با اشاره به نقش مردم ورامین در خنثی کردن فتنه 88 اظهار دشت: مردم ورامین با بصیرت مثال زدنی در 15 خرداد سال 1342 و نهم دیماه سال 1388 برای انقلاب و این نظام سنگ تمام گذاشتند و جان خود را تقدیم اسلام کردند تا اصل نظام و انقلاب حفظ شود.
وی با اشاره به حضور مردم در روز نهم دیماه گفت : اگر کسی دین هم نداشته باشد به خوبی می تواند این واقعیت را درک کند که فتنه گران با خیانت خود به کشور ، باعث ریخته شدن خون بسیاری از افراد بی گناه و ریختن آبروی نظام شدند.
رجبی دوانی اظهار داشت : انقلاب اسلامی در طول دوران حیات خود با فتنه های مختلفی روبرو بوده چرا که دشمنان نظام به ویژه آمریکا هیچ گاه نمی تواند اقتدار ایران اسلامی در ایستادگی مقابل زیاده خواهی های نامشروع خود را ببیند و برای تضعیف نظام ، از هر ابزاری که در اختیار دارد بهره می برد.
وی با اشاره به حماسه دهم دیماه 57 مردم ورامین گفت: این حماسه از قیام مردم قم و تهران عظیم تر و تأثیرگذارتر بود چرا که قیام تهران و قم با حضور علما و مراجع عظام تقلید صورت گرفت ولی مردم دشت ورامین باحضور خودجوش خود، قیام عظیمی به راه انداختند که مایه افتخار انقلاب اسلامی شد.
**نهم دیماه نمایش بلوغ و تکامل سیاسی ملت ایران است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این مراسم گفت : مردم ایران اسلامی در نهم دیماه سال 88 ، بلوغ و تکامل سیاسی خود را در شناخت دشمنان واقعی نظام به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود : دشمنانی که روزی اظهار می کردند که نظام جمهوری اسلامی ، شش ماهگی پیروزی خود را نمی بیند ، این بار خواب پریشان تضعیف نظام در آستانه چهل سالگی انقلاب را دیده اند که این بار نیز این خیال خام با شکست مواجه می شود.
وی با اشاره به این که برخی از مشکلات داخلی کشور با وحدت و همدلی مسئولان و مردم قابل حل است اظهار داشت: اگر امروز به واسطه دشمنی استکبار ، مشکلاتی نیز در حوزه اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد ، ارتباطی با اصل و ارزش های انقلاب و نظام ندارد بلکه مسئولان باید با مدیریت جهادی و وحدت و همدلی این مشکلات را برطرف کنند.
امام جمعه موقت ورامین با گرامیداشت حماسه نهم دیماه گفت : روز 9 دی ، حرکت ملت ایران در برابر همه دشمنان نظام بود که نمونه آن را در تاریخ اسلام می توان در جنگ احزاب مشاهده کرد چرا که برای نابودی نظام آمریکا، اسرائیل، فرانسه، انگلیس، ضد انقلاب و گروه های معاند داخلی و خارجی به میدان آمده بودند.
تهرام/7254 //6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.