به گزارش ایرنا از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، متن بیانیه به شرح زیر است: یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی، تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن ‌شناسی، تکلیف ‌گرایی و عمل به ‌هنگام مردم فهیم، متدین و زمان ‌شناس ایران اسلامی است.
روزی که با تجلی دست قدرت الهی و خلق حماسه بی‌بدیلی با حضور خودجوش امت عاشورایی در عظیم‌ترین راهپیمایی تاریخ، رذیلانه‌ترین فتنه آمریکایی – صهیونیستی درهم پیچید و بار دیگر قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر زعامت ولایت ‌فقیه در عبور عزت ‌آفرین و مقتدرانه از بحران‌ها را نشان داد و ثابت کرد که اگر همه قدرت‌های مالی و سیاسی جهان در مقابل نظام اسلامی بایستند این نظام قادر است سلحشورانه در مقابل آن‌ها قد علم کند و با کمترین هزینه، اهداف خود را پیش ببرد.
بی تردید زنده نگه‌ داشتن و بزرگداشت این یوم‌الله به معنی واقعی کلمه و تبیین دستاوردهای گرانسنگ حرکت در سایه دین، بصیرت‌افزایی و روشنگری وظیفه‌ای همگانی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از اقشار مختلف مردم بابصیرت و انقلابی استان دعوت می کند تا در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه و پرشور خود در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی بار دیگر عزم راسخ خود در دفاع از حریم ولایت و ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی به نمایش گذاشته و بیش از پیش بر یاس مخالفان قسم خورده نظام اسلامی دامن بزنند.
مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مرکز استان ( شهر ایلام ) ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه 9 دی ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با سخنرانی دکتر علی محمد نایینی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.