به گزارش ایرنا، دربیانیه روز یکشنبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز آمده است: باردیگر امت خداجو و همیشه درصحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان لحظه های باشکوه و ماندگاری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.
- مردم انقلابی ایران به جهانیان ثابت کردند که دگر بار سفیر و نائب امام زمان (عج) خود را تنها نخواهند گذاشت و مردم براین شعار تاکید خواهند کرد که «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند».
- مردم استان شهید سرافراز محمد حسین فهمیده نیزهمنوا و هم جهت با همه مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی 13آبان و با فریاد و شعارهمیشگی مرگ بر آمریکا به درستی ابهت پوشالی استکبارجهانی را به سرکردگی آمریکای جنایتکار را درهم شکستند و تفکرات استکباری و ضد بشری دولتمردان مستکبر آمریکا را زیر پا له کردند.
- مردم عاشورایی استان البرز، در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور هوشیارانه خود به تمام مستکبران جهان ثابت کردند که دست از آرمانهای بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نخواهند کشید و تا پای جان گوش به فرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی )خواهند بود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از قاطبه مردم البرز به ویژه دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان و روحانیون که ادامه دهنده راه شهیدان هستند به خاطر این حضور پرشور صمیمانه قدرانی و تشکرمی کند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.