به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ ، افزود: مردم رکن اصلی و پایه های استحکام نظام اسلامی هستند و این نظام الهی با پشتوانه مردمی پیش رفته است.
وی بر خدمتگزاری بیشتر به مردم تاکید کرد و گفت: دشمنان به خوبی می دانند از طریق نظامی نمی توانند، به کشور ما آسیب بزند و به جنگ نرم رو آورده اند.
روی یزدی افزود: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی پا به سن بلوغ گذاشته، دشمن تلاش می کند این اتفاق نیفتد و ما نباید این فرصت را به دشمن بدهیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به تشکیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این ستاد از اول سال فعالیت خود را آغاز کرده و با جدیت برای برگزاری این مراسم برنامه اجرا می کند.
فرماندارساوجبلاغ در این نشست ﺑﺎ ﺑﻴﺎﻥ اﻳﻨﻜﻪ ﻣﻠﺖ اﻳﺮاﻥ ﻫﻤﻮاﺭﻩ ﺗﺎ ﺑﻪ اﻧﺰﻭا ﻛﺸﺎﻧﺪﻥ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎی ﺟﻨﺎﻳتکار اﻳﺴﺘﺎﺩﮔی ﺧﻮاﻫﺪ ﻛﺮﺩ، افزود: ﺩﺭ ﺷﺮاﻳﻄ کنونی ﺑﺎﻳﺪ ﺁﺣﺎﺩ ﻣﺮﺩم و ﻣﺴئوﻻﻥ ﺩﺳﺖ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮمشکلات اقتصادی را مرتفع کنند.
ابوالقاسم پالیز گیر گفت: برگزاری اجلاسیه 414 شهید شهرستان ساوجبلاغ مهم ترین اقدام فرهنگی این شهرستان است که باید به خوبی پیش برود.
وی اظهار کرد: مدیران از فرصت ها و ظرفیت هایی که در اختیار دارند در راستای خدمت به مردم استفاده کنند و تلاش کنند مراسم اجلاسیه شهدای شهرستان که 22 شهریور در مصلی امام خمینی شهر هشتگرد برگزار خواهد شد با شکوه تمام برگزار شد.
پالیزگیر گفت: تمام شهدا و بزرگان انقلاب در سال های گذشته برای ایجاد امید و سرافرازی نظام اسلامی تلاش کردند، باید مردم را امیدوار کرد و در راستای انسجام و وحدت ملی گام برداریم
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.