به گزرش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهدا، سرهنگ پاسدار علی حیرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه روز 9 دی پیوند عمیق و ناگسستنی مردم ایران با انقلاب اسلامی و نظام است، افزود: حضور متعهدانه، گسترده و موثر مردم در صحنه های دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه انقلاب اسلامی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام سیاسی در جهان معاصر است.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در بیش از یک دهه اخیر راهبردهای خود را برای تهاجم به همین عنصر تعالی بخش بسیج بکار گرفتند تا به این نظام مقدس ضربه بزنند و ناکام ماندند.
وی ادامه داد: همه امید دشمنان این بود که تلاش آنان در بزنگاه فتنه سال 1388 نتیجه بدهد ولی حضور ملت مومن و هوشمند و ولایی ایران اسلامی در مقابله با جریان فتنه و حماسه آفرینی در نهم دی ماه و 22 بهمن نشان داد که غرب و دشمنان در رمزگشایی بصیرت متدینانه ملت ایران، بسیار حقیر و ناتوان هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره با اشاره به سخنان امام (ره) که فرموده بودند «محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است» گفت: اگر بخواهید نهضت شما محفوظ بماند باید این سنت ها را حفظ کنید و نگذارید این نهضت از بین برود.
سرهنگ حیرانی افزود: بیان این واقعیت بود که انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران برگرفته از آموزه ها و عبرت های عاشوراست و ملت ایران هر سال در محرم و صفر و در مناسبت های مختلف درس ها و عبرت های عاشورا را بازخوانی و مرور می کند تا به دشمنان نشان دهند که ما همیشه بیدار و آگاه هستیم.
وی اضافه کرد: حماسه خود جوش 9 دی شکستن بغض نهفته مردمی عاشق بود که هر هفته یا هر روز با فرازهای زیارت عاشورا زمزمه می کردند که ای کاش روز عاشورا می بودیم و با دشمنان می جنگیدیم و شک نباید کرد که در قضایای 9 دی هم عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.