به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه بابلسر در این مراسم ،مردمی بودن، تواضع، فروتنی، اخلاص، توکل به خدا، توسل، عبودیت، ساده زیستی و زهد را از ویژگی های اخلاقی امام راحل برشمرد و گفت: ایشان احیاگر ارزش های اخلاقی بودند و مردم و مسئولان باید به این بُعد امام نیز توجه داشته باشند.
حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور افزود : نام انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی (ره) در جهان شناخته شده و امروز در سراسر جهان نام امام در قلب های مردم جا افتاده است.
وی ادامه داد : تا زمانی که ملت بزرگ ایران در مسیر امام راحل (ره) و ولایت و رهبری حرکت کند، انقلاب اسلامی آسیبی نخواهد دید.
امام جمعه بابلسر همچنین از پانزدهم خرداد سال 42 به عنوان سرآغاز نهضت بزرگ اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) یاد کرد و گفت : مردم ما نباید هیچ گاه از اهمیت این روز تاریخی غافل شوند.
وی افزود : سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد بهترین زمان برای تببین و ترویج اندیشه های امام (ره) و انتقال آرمان های ایشان به دنیا و آزادیخواهان جهان است و همه باید سعی کنیم تفکرات و اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی در همه ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه زنده بماند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.