به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در دیدار مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) در بوشهر افزود: انقلاب اسلامی ایران تحولی عظیم در عرصه تاریخ سیاسی فرهنگی جهان است.
وی اضافه کرد: این انقلاب تنها مختص محدوده جغرافیایی ایران نیست زیرا محتوای انقلاب اسلامی حمایت از انسانیت و دارای جوهره اسلامی است که این ویژگی ها موجب می شود که انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان تحول ایجاد کند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران جامعه جهانی را به سمت بیداری، پیشرفت و عدالت رهنمون کرده است، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری با وجود این انقلاب، جهان استکبار در پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته است.
صفایی بوشهری بیان کرد: با توجه به اینکه جوهره انقلاب اسلامی ایران از متن فاخر دین و برخاسته از مکتب اهل بیت است، تقابل جهان استکبار با آن قهری است همانطور که در مقابل بعثت حضرت عیسی، موسی و حضرت ختمی مرتبت محمد (ص) صف کشیدند.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: جبهه استکبار از همان آغاز انقلاب اسلامی ایران در مقابل آن قرار گرفت زیرا وجود این انقلاب در تناقض با اهداف آنهاست.
صفایی بوشهری با اشاره به شرایط جهان غرب بویژه آمریکا و با بیان اینکه آنها مسیر تحول رو به اضمحلال را طی می کنند، اظهار داشت: اکنون آمریکا با عربده کشی و شکستن تمام قواعد دیپلماتیک جهان در پی ادامه حیات خود است که انتخاب ترامپ نیز با همین انگیزه بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمن در 40 سال عمر انقلاب اسلامی انواع تهاجم نرم و سخت از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله، داعش، گروه های تکفیری، تحریم علیه انقلاب انجام داده تا بتواند نظام را از پای در آورد و اکنون نیز به جنگ نرم اقتصادی روی آورده که تنها راه مقاومت در برابر آن، اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری است.
وی افزود: تقابل، تهاجم و نبرد جهان استکبار با انقلاب اسلامی ایران و ایجاد فتنه ها توسط دشمنان، امری طبیعی است.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.