حسین نصرالله روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح سپاس در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و رفع مشکلات آنان به منظور عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس جمهوری انجام می‌شود.
وی یادآور شد: امروز ایران اسلامی به برکت خون هزاران شهید و از خودگذشتگی ایثارگران بر بلندای اقتدار و عزت ایستاده و تمامی مسئولان وظیفه دارند به پای این ایثار بیش از گذشته به مسائل خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران رسیدگی کنند.
نصرالله تصریح کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق ویژه‌ای بر گردن مردم و مسئولان دارند و همه افراد وظیفه دارند تا ضمن پاسداشت ایثار آنان از نزدیک با خانواده آنها دیدار داشته و با مسائل و مشکلات آنان آشنا شوند.
وی اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری علاوه بر کارهای جاری مانند رسیدگی به امور خانواده های معزم شهدا، جانبازان و ایثارگران فعالیت‌های فرهنگی زیاد نیز در جهت ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در این شهرستان انجام می‌دهد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در پایان گفت: بنیاد شهید در زمینه ارائه تسهیلات به خانواده شهدا و ایثارگران با وجود کمبود و کاستی‌های موجود اهتمام خود را به کار گرفته و تا حد توان به این قشر خدمات رسانی می‌کند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است. این شهرستان دارای 2 هزار و 747 شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و 300 جانباز و 486 آزاده است و 155 شهید مدافع حرم در شهرستان ری تقدیم شده است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.