مصطفی کریمی روز دوشنبه در آستانه برگزاری یادواره 275 شهید شهرستان به خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری یادواره‌ها به مناسبت‌های مختلف تا پایان سال جاری همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا که کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت : باید جانفشانی شهدا ، ایثارگران و رزمندگان اسلام را برای نسل امروز جامعه تبیین کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه یادآور شد: اقتدار و عظمتی که امروز ایران در دنیا دارد ، مدیون ازخودگذشتگی شهدا ، جانبازان و خانواده‌های آن‌هاست.
کرمی بابیان اینکه ایثار و فداکاری شهدا و خانواده معظم شهدا ، الگویی بی‌نظیر برای جهان اسلام شدند، تصریح کرد: جهانیان به شهامت و فداکاری شهدا و ایثارگران ایران اسلامی اذعان دارند .
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه یادآور شد: شهدای ما با اطاعت از امام خمینی (ره) در میدان‌های جنگ حضور یافتند و جان خود را نثار کردند و اکنون مهمترین وظیفه ما عمل به وصایای شهدا و حرکت در مسیر شهدا و ولایت است.
این مسئول رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران ابرکوه بابیان اینکه شهدا و ایثارگران از افتخارهای تاریخ هستند، بیان کرد: تجلیل از ایثارگران و بزرگداشت شهدا ،جامعه را در برابر توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی بیمه کرده است .
وی خاطرنشان کرد: یادواره 275 شهید شهرستان چهارشنبه هفته جاری همزمان با شب شهادت امام رضا (ع) در تکیه ابوالفضل (ع) محله « دربقلعه» این شهر برگزار شود .
ابرکوه 275 شهید، 570 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.