حجت الاسلام سید محمدجواد آیت‌ اللهی در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد افزود: وضعیت اقتصادی موجود به گونه ای است که موجب نارضایتی اقشار مختلف مردم شده و مدیران اجرایی با تدبیر جلو افزایش قیمت ها و گرانی ها را بگیرند.
وی ادامه داد: بی توجهی به وضعیت موجود موجب افزایش گرانی و تورم می شود که به هیچ وجه مناسب جامعه اسلامی و مردمی که در خدمت کشور و نظام هستند، نیست .
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: راه حل اساسی مهار تورم و پیشگیری از گرانی ها ، توجه عملی مسوولان به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید انجام شود.
آیت اللهی تصریح کرد: بخشی از تورم و گرانی مربوط به موضوع تحریم دشمنان علیه کشور است و بخش زیادی هم به سوء مدیریت ها و بی توجهی به ظرفیت های داخلی مربوط است که باید برای حل آن اقدام کرد.
وی در ادامه به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: در یزد برخی ها به رعایت پوشش مناسب توجه ندارند و در این ارتباط بر ضرورت برنامه ریزی و فرهنگ سازی برای رعایت حجاب تاکید کرد.
خطیب موقت نماز جمعه یزد از نهادهای فرهنگی ، آموزشی و خانواده ها خواست تا نظارت بیشتری بر مسائل اخلاقی و فرهنگی فرزندان خود داشته باشند تا در دام دشمن و تهدید نرم او نیفتند.
آیت اللهی در ادامه به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و در خصوص فضایل و مناقب و نقش موسس فقه جعفری در تربیت شاگردان و خدمت به دین اسلام و شیعه مطالبی بیان کرد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.