به گزارش ایرنا، وی روز دوشنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: اطلاع رسانی اقدام های صورت گرفته به مردم، موجب اطمینان و گرایش عمومی به دولت می شود و از همین جهت هفته دولت، موقعیت بسیار ویژه ای برای همراهی میان مسئولان نظام با مردم است.
وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در جنگ برای مردم ایجاد می شود، گفت: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران امروز با مسائل مختلفی مواجه هستند که باید برای رفع آن تلاش کرد و این کار به تنهایی از عهده دولت خارج است و باید همه نهادها و خیران جامعه برای کمک به جامعه ایثارگران بسیج شوند.
آیت الله علوی گرگانی همچنین به مقاومت 40 ساله مردم ایران در برابر مستکبران عالم اشاره کرد و افزود: پیروزی کامل برای ملت ایران می باشد که تنها بر روی پای خود، با اقتدار و بدون هیچ ترس و وحشتی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب از جمله آمریکا ایستاده است.
این مرجع تقلید در پایان با ابلاغ سلام خود به حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی، رئیس جمهوری، از ایشان و هیات دولت خواست پیگیری مشکل های اقتصادی مردم را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند.
معاون رئیس جمهوری امروز به مناسبت هفته دولت در قم حضور یافت؛ دیدار با خانواده معظم شهدا، شرکت در آیین افتتاح طرح های صنعتی و حضور در بیت مراجع تقلید از جمله برنامه های سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در قم است.
دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.