پروانه مافی شامگاه دوشنبه در حاشیه ملاقات مردمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسجد اهل بیت (ع ) شهر بومهن در گفت و گو با خبر نگار ایرنا اظهار داشت: مشاجرات، دعواها و کلاهبرداری ها به ما آسیب می‌زند، نمایندگان مجلس بر اساس تخصص‌هایی که در کمیسیون ها دارند، پیگیر مسائل و مشکلات مردم هستند.
وی در ادامه افزود: نمایندگان مجمع تهران هر دوشنبه در یکی از مناطق حوزه انتخابیه در مساجد و یا محل تجمع مردم حضور پیدا می کنند، نشست‌های بسیار خوبی برگزارمی شود و مردم گلایه ها و مشکلات خود را رو در رو به مسئولین می‌گویند.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یک ماه بعد از هر نشست مردمی طی نشستی در فرمانداری شهرستان و با حضور مسئولین و نمایندگان در شوراها، نتایج پی‌گیریهای نمایندگان، اعلام می‌شود.
مافی با اشاره به مسائل مطرح شده در این نشست مردمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کمبود فضاهای ورزشی، اشتغال، مالکیت اراضی، اوقاف از مسائل اصلی مطرح شده بود و برقراری ارتباط بین مسئولین بالادستی و برگزاری جلسات در مجمع نمایندگان برای حصول نتیجه قطعی یکی دیگر از نتایج مثبت این نشست ها است .
فاطمه ذوالقدر، فریده اولاد قباد، طیبه سیاوشی شاه عنایتی، فاطمه سعیدی، مصطفی کواکبیان، محسن علیجانی، محمود صادقی، محمدعلی وکیلی و مهدی شیخ از دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این نشست بودند.
تخصیص 16 میلیارد تومان برای اتمام پروژه بیمارستان الغدیر بومهن با همکاری وزارت بهداشت، تاسیس بخشداری مرکزی برای شهرستان پردیس، رفع و حل مشکل آب شهرستان، پیگیری قطار شهری پردیس، بررسی و رفع مشکلات مسکن مهر پردیس با همکاری وزیر راه و شهرسازی، پیگیری دریافت تجهیزات مدارس و رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان، بخشی از گزارش نمایندگان در خصوص پیگیری مشکلات شهرستان به حاضران این نشست بود.
شهر بومهن با 100 هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای شهرستان پردیس است که در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.