به گزارش خبرنگار ایرنا نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در آیین نمادین هوشمندسازی یکی از این مدارس اظهار داشت: برای هوشمندسازی مدارس استان کردستان با پیگیری نمایندگان مردم 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
سید مهدی فرشادان اضافه کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد اجتماعی که وظیفه تعلیم و تربیت افراد جامعه را بر عهده دارد از سوی آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولین و اندیشمندان مورد توجه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش دارای مشکلات فراوانی بوده و به کمک سایر دستگاه ها نیازمند است افزود: نمایندگان مجلس در خصوص مواردی همچون تسریع در تخریب مدارس فرسوده، پرداخت به موقع طلب فرهنگیان و اجرای طرح رتبه بندی معلمان اقدامات خوبی انجام داده اند و به نتایج مثبتی خواهیم رسید.
رییس آموزش و پرورش شهرستان دیواندره هم با تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمک به تجهیز مدارس گفت: آموزش و پرورش بدون حمایت نمایندگان مجلس و سایر دستگاه های اجرایی هیچگاه موفق نخواهد بود و برای رفع نیازهای آموزش و پرورش یک گفتمان مشترک نیاز است.
ناصح عبدی با بیان اینکه کمبود تجهزات هوشمند برای مدارس شهرستان دیواندره از چالش های بزرگ آموزش و پرورش بوده اظهار داشت: اقدامات خوبی انجام گرفته ولی هنوز مشکلاتی داریم که با حمایت نمایندگان مجلس و خیرین و دولت تدبیر و امید از این مشکلات خواهیم گذشت.
در پایان مراسم یک دستگاه لپ تاپ و پروژکشن توسط نماینده مجلس به صورت نمادین به مدیران دو دبستان شهید تندگویان و مهجوری اهدا شد.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
7353/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.