به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی در این خصوص اظهار داشت: قلعه شادی واقع در بوستان ولایت 6 سال پیش طی قرارداری به بهره بردار واگذار و سرمایه گذار در این مدت از تخلیه شهربازی متعلق به شهرداری خودداری می کرد.
وی تصریح کرد: بهره بردار با این استدلال که قرارداد نهایی نشده است از پرداخت اجاره بها نیز خوداری کرده و با طرح دعاوی متعدد علیه شهرداری تهران، تخلیه شهربازی را به آینده موکول می کرد.
توکلی عنوان کرد: پس از پیگیری موضوع از سوی شهردار منطقه برای احیای حقوق شهروندان این منطقه، شهربازی مذکور با دستور مقام قضایی تخلیه و طی صورت جلسه ای در اختیار شهرداری منطقه 19 قرار گرفته است.
وی ادامه داد: با توجه به عدم پرداخت هرگونه اجاره بها در طی این مدت از سوی بهره بردار و عدم پایبندی به مفاد قرارداد، طرح دعوی پرونده برای احقاق حقوق شهرداری در محاکم قضایی در حال پیگیری است.
بوستان ولایت در جنوب غربی شهر تهران در محل قبلی فرودگاه قلعه ‌مرغی ساخته شده است.
این بوستان دارای 300 هکتار وسعت و امکاناتی از قبیل شهربازی سقف‌ دار و پیست دوچرخه سواری و موتورسواری می‌ باشد. همچنین در سال‌های اخیر، پارک شهربانو ویژه بانوان و کتابخانه علامه امینی در این بوستان ساخته شده است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.