به گزارش ایرنا، 18 تا 23 آذرماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم(ع) از سوی شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به عنوان هفته فرهنگی ری نامگذاری شد و امسال 88 عنوان برنامه مناسبتی شامل 60 برنامه تبلیغاتی، 12 مراسم آیینی مذهبی، 6 عنوان خدمات زائر و 10 عنوان برنامه رسانه ای در هفته بزرگداشت سید الکریم(ع) در حرم و بخش های مختلف شهرستان ری برگزار می شود.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، فرهاد افشار اظهار داشت: ایام بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) که به نام هفته فرهنگی ری نامگذاری شده است، هفته خدمت به شهروندان است.
وی تصریح کرد: برگزاری ملاقات عمومی روزانه، تورهای رایگان ری گردی، اسکان شبانه زائران و اجرای نگهداشت ویژه در شهر از ویژه برنامه های شهرداری برای رفاه حال زائران است.
افشار افزود: در این هفته به منظور ارتباط تنگاتنگ با شهروندان و رسیدگی به مشکلات و مطالبات، دیدارهای مردمی روزانه با شهروندان برگزار می شود.
شهردار منطقه 20 ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش، تمهیدات لازم برای اسکان موقت زائران در این هفته تدارک دیده شده، ضمن اینکه مجموعه فعالیت های نگهداشت شهر نیز در این مدت به صورت ویژه انجام خواهد شد.
وی به ظرفیت های گردشگری شهرری و قابلیت تبدیل شدن این شهر به مقصد سفر گردشگران اشاره کرد و افزود: تورهای رایگان ری گردی از دیگر برنامه های مهم است که به منظور معرفی و آشنایی شهروندان با آثار تاریخی و مذهبی شهرری برگزار می شود.
افشار رسیدگی ویژه به پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، دیدار با خانواده معظم شهدا، و زیارت مجموعه ارشد شهرداری تهران از آستان مقدس، گل افشانی مزار مشاهیر مدفون در آستان، تکریم و غبارروبی مزار شهدا، نمایشگاه فرهنگی ری در فرهنگسرای ولاء، نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار را به عنوان بخشی از برنامه های شهرداری در این هفته عنوان کرد.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی ‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.