به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شهرداری بیرجند علی عدل با اشاره به اینکه از فضاسازی این پارک می توان برای جذب گردشگر استفاده کرد افزود: مجموعه مدیریت شهری در راستای شکوفایی پارک جنگلی باید بیش از پیش تلاش کند.
وی گفت: سعی داریم با کار کارشناسی دقیق و سریع از پارک جنگلی به عنوان نعمت خدادادی شهر استفاده مطلوب کرده و آن را به تفریحگاهی مناسب برای شهروندان تبدیل کنیم.
معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهردار بیرجند پارک جنگلی بیرجند را یکی از ظرفیت های مغفول این شهر دانست که با اجرای عملیات بهسازی و زیباسازی و ایجاد رستوران ها و فضاهای تفریحی، رونق خوبی خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: پارک جنگلی با رویکرد سلامت خانواده و به منظور گسترش اراضی تفریحی در دستور کار شهرداری بیرجند قرار گرفته است.
عدل با ابراز امیدواری از اینکه طرح مذکور برای شهروندان منفعت و بازدهی خوبی داشته باشد افزود: طراحی پارک های سطح شهر باید متناسب با منطقه انجام شود.
وی گفت: طراحی 39 هکتار پارک جنگلی، مساحت کمی نیست که به طور قطع آثار و تبعات آن در شهر دیده خواهد شد.
معاون شهردار بیرجند با اشاره به طرح ارائه شده برای پارک مهرشهر توسط مشاور طراح نیز عنوان کرد: این پارک با مساحت 24 هزار متر مربع و اعتبار 15 میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی اهمیت تفرجگاه های شهری را یادآور شد و گفت: پارک های سطح شهر از دیدگاه تامین فضاهای فراغتی و بستر ارتباط و تعامل اجتماعی حائز اهمیت هستند.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.