به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 13، غلامعلی ابراهیمی سوته اظهار داشت: این جشنواره به همت اداره فرهنگی از شب گذشته (15تا 28تیرماه) به مدت 11 شب پس از نماز مغرب و عشاء در بوستان جنگلی سرخه حصار میزبان شهروندان است.
وی گفت: با اجرای ویژه برنامه های با نشاط در این طرح تلاش می کنیم تابستانی شاد را برای اقشار مختلف منطقه اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان، زنان، مردان، دانش آموزان دختر و پسر، دانشجویان و ... رقم بزنیم؛ چرا که تعطیلات تابستان فرصت مناسبی است تا بتوانیم نشاط اجتماعی را به جامعه بازگردانیم.
ابراهیمی سوته افزود: این برنامه ها با رویکرد اخلاق مداری، محله گرایی،خانواده محوری، توجه به گروه های اجتماعی، مشارکت جویی در فعالیت ها و هویت افزایی و تقویت وحدت ملی در راستای توسعه آگاهی و تقویت ظرفیت های اجتماعی شهر تهران با استفاده از فرصت اوقات فراغت، ایجاد نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ اصیل ایرانی و موازین غنی اسلامی و توسعه تفریحات سالم در شهر برگزار می شود.
به گفته وی، این جشنواره با مشارکت و تعامل محلات سیزده گانه منطقه 13 و با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ساکنین این منطقه برگزار و پذیرای شهروندان است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه13 تهران، برپایی استیج، استندآپ کمدی با حضور هنرمندان مجرب، اجرای ویژه برنامه های کودک و نوجوان همراه با قصه گویی و اجرای مسابقات شاد و آموزنده، سخنرانی های کوتاه و موثر و جذاب توسط سخنرانان مجرب با موضوع حقوق و تکالیف شهروندی، دعوت و تقدیر از چهره های علمی و ورزشی و ..، برگزاری مسابقات شاد و مفرح خانوادگی به همراه اهدای جوایز، ویژه برنامه های هنری شامل شعرخوانی، شاهنامه خوانی، حافظ خوانی، اجرای نمایش های کوتاه و سرگرم کننده، اجرای برنامه موسیقی فاخر توسط گروه های هنری و خوانندگان شاخص، پوشش خبری از طریق شبکه رادیویی جوان و اجرای 10ها برنامه شاد و مفرح را از جمله برنامه های جشنواره شادستان تهران عنوان کرد.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.