حمید بهرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این کارگاه های آموزشی با استقبال بانوان و در موضوع های متنوع با هدف افزایش انسجام خانواده درسالن کنفرانس معاونت اجتماعی و فرهنگی، سرای محلات 14 گانه و مجموعه شهربانو بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.
وی ادامه داد: در راستای ارائه برنامه آموزشی ستاد توانمند سازی بانوان، از ابتدای سالجاری کارگاه هایی با موضوع مهارت های خودآگاهی، فرزندپروری، مهارت اشتغالزایی وکارآفرینی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و غیره برگزار شده است .
وی با اشاره به شناسایی 300 زن سرپرست خانوار در منطقه 19 خاطرنشان کرد: مشخصات 200 نفر از این بانوان در سامانه توانمند سازی بانوان ثبت و در طول سال و مناسبت ها از خدمات مربوطه بهره مند می شوند.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری مننطقه 19 گفت: علاوه بر این در حدود 100 نفر نیز به صورت موردی خدمات دریافت می کنند.
وی یاد آور شد: علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی، اردوهای تفریحی، سیاحتی و زیارتی ویژه این اقشار نیز برگزار شده است و فرزندان آنها از خدمات نذر فرهنگی ، مشاوره تحصیلی و فردی نیز برخوردار می شوند.
وی خاطرنشان کرد: در طی این مدت و در مناسبت های گوناگون بیش از 200 سبد غذای گرم، البسه ، اقلام فرهنگی و آموزشی و لوازم ضروری منزل نیز در بین این بانوان توزیع شده است.
منطقه ۱۹ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 89 هزارو 19 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و ۴۹ مح‍له است.
6003
انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.