به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر اظهار داشت: نظارت مستمر و نظافت و پاکسازی کانال های درجه یک و 2 نواحی پنجگانه این منطقه به صورت مستمر انجام می شود.
وی ادامه داد: لایروبی و رسوب برداری شبکه جمع آوری آب های سطحی از کانال خیابان های دانشگاه، صمدی، بهمنیار، لقمان، دولتخواه، فرهنگیان، بهار و دلجویی، دردشت و پل شکوفه، حاشیه تندگویان و بستان، نیایش، حاشیه ضلع غربی و شرقی شهید کاظمی، میثاق، حاشیه اتوبان شقایق، پل ساوه، سجاد و بهشتی انجام شد.
زنگنه فر گفت: این اقدام به منظور پاکسازی کانال ها و جلوگیری از آبگرفتگی ها ی احتمالی بوسیله نیروهای مجرب در امور لایروبی با ماشین آلات سنگین انجام شد.
وی تصریح کرد: 6 حوضچه رسوب گیر در این منطقه وجود دارد که رسیدگی به وضعیت انهار و کانال ها از نظر فنی و بهداشتی طبق جدول زمانبندی شده به طور مستمر انجام می شود.
زنگنه فر یاد آور شد: به منظور جمع آوری آب های سطحی، دو حلقه چاه در ضلع جنوب شرقی پل شهید کاظمی و مقابل پل شهید عسگری روبروی بهشت زهرا(س) نیز حفر شده است.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.