به گزارش ایرنا ، حسین کاغذلو روز شنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت مراسم شهدای 10 دی ورامین و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : شهدای قیام ده دی 57 ورامین ، نماد بصیرت و تفکر انقلابی ملت ایران هستند که مظلومانه برای پیروزی انقلاب جان خود را تقدیم اسلام کردند.
وی افزود : شأن شهیدان محمد حسین شیرازی، حسن کریمی، مسعود میرزایی و ابوالفتح گلعباسی که در قیام 10 دی 57 به شهادت رسیدند باید با بیان علل شکل گیری این نهضت که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد همراه باشد و در این مسیر باید از چهره های شاخص نظام برای بیان دستاوردهای این انقلاب استفاده کرد.
وی تأکید کرد: مهمترین هدف در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ده دی ، بیان دستاوردهای نظامی است که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است.
کاغذلو تصریح کرد: جوانان امروز که روزهای انقلاب و آشوب های نخستین روزهای کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی را ندیده و درک نکرده اند باید با واقعیت و ریشه های حرکت مردم ایران به رهبری امام راحل آشنا شوند تا بیش از گذشته قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشند.
وی تأکید کرد: خروجی برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر باید به افزایش بصیرت و شناخت مردم و به ویژه جوانان منجر شود.
فرماندار ورامین افزود : مردم ایران اسلامی در تمامی برهه های حساس و با وجود تمامی تحریم ها ، تهدیدات و فشارهای اقتصادی پای ارزش های نظام ایستاده اند و هیچ چیز نتوانسته آن ها را از انقلاب جدا کند ضمن اینکه در تمامی راهپیمایی ها، انتخابات و مراسمی نظیر 9 دی که نظام به آن ها نیاز داشته است وارد میدان شده و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.
وی گفت : دشمن در هجمه به نظام جمهوری اسلامی ، ولایت فقیه را به عنوان ستون اصلی خیمه انقلاب هدف قرار داده اند ، برنام های دهه مبارک فجر ورامین باید عشق و ارادت مردم را نسبت به ولایت فقیه افزایش دهد.
مردم ورامین در 15 خرداد سال 42 کفن پوش و در حمایت از امام خمینی(ره) وارد صحنه مقابله با رژیم سفاک شاهنشاهی شدند و عوامل رژیم سفاک پهلوی در پل باقرآباد به آنان حمله کرده و در این قیام محمد حسین شیرازی، حسن کریمی، مسعود میرزایی و ابوالفتح گلعباسی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.