به گزارش ایرنا ، شکرالله حسن بیگی روز دوشنبه در نشست با جوانان و نخبگان فرهنگی ورامین که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شکایت از خبرنگاران ، کار پسندیده ای نیست و نباید به یک رویه برای مسئولان تبدیل شود.
وی افزود: اگر مدیران دستگاه ها از خبرنگار و یا نشریه ای شکایت و یا گلایه دارند ، باید ابتدا موضوع را با فرمانداران مطرح کنند تا با برگزاری جلسه مشترک ، موضوع گلایه در محل فرمانداری حل شود و نیازی به تشکیل پرونده در مراجع قضایی نیست.
وی تأکید کرد: هیچ مدیری در استان تهران حق ندارد که از جراید ، هفته نامه و یا مجلات استان شکایت کنند چرا که این امر برای دولت تدبیر و امید که اعتقاد به اطلاع رسانی آزاد از سوی خبرنگاران دارد زیبنده نیست.
حسن بیگی با اشاره به برگزاری دو جلسه کارگروه فرهنگی و شورای مبارزه با مواد مخدر استان تهران در شهرستان ورامین گفت: یکی از مطالبات مردم شهرستان به ویژه بانوان از مسئولان ورامین ، احداث پارک ویژه بانوان است که مقرر شد تا زمان احداث یک پارک اختصاصی بانوان، با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان یک پارک تا ایام الله دهه فجر در اختیار بانوان قرار گیرد.
وی گفت : با توجه به شرایط حضور بانوان در ساعاتی از شبانه روز در سالن های ورزشی به منظور فعالیت های ورزشی، قرار شد تا یکی از سالن های ورزشی ورامین که آماده بهره برداری است ، در ساعات روز در اختیار بانوان قرار گیرد.
سرپرست استانداری تهران با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف گفت: با توجه به محدودیت های موجود استانداری تهران نسبت به تشکیل اتاق فکر جوانان، شایسته است این امر در شهرستان های استان تهران نیز در دستور کار قرار گیرد.
شکرالله حسن بیگی روز دوشنبه با حضور در شهرستان ورامین ، در جلسه کارگروه اجتماعی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران مشترک با شهرستان ورامین شرکت کرده و مسائل این حوزه را مورد بررسی قرار داد.
دیدار با خانواده معظم شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا از دیگر برنامه های سرپرست استانداری تهران در سفر یک روزه به شهرستان ورامین بود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.