به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجتبی بیرانوند روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پلدختر اظهار داشت: دغدغه 90 درصد مردم حل مسئله موادمخدر است که به یک مطالبه تبدیل شده و هدف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، سالم سازی آحاد مردم و به ویژه گروه هایی است که در معرض خطر و جامعه هدف متشکل از خانواده ، مراکز آموزشی مانند مدارس ودانشگاه ها هستند.
وی با بیان این که کمیته های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لازم و ملزوم همدیگر هستند افزود: خروجی جلسات باید برای مردم ملموس و مبارزه با مواد مخدر نتیجه بخش در جامعه باشد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: آبان ماه سال جاری در هفته مبارزه با مواد مخدر گروه هدف در این هفته آموزش و پرورش می باشد که انتظارمی رود فعالیت ها و برنامه های کمیته پیشگیری بتواند بهترین خروجی را داشته باشد.
وی از عملکرد صدا و سیما نسبت به انعکاس برنامه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر انتقاد کرد و افزود: صدا و سیما پر مخاطب ترین رسانه است که انتظار می رود به این آسیب اجتماعی بزرگ را که دغدغه مقام معظم رهبری و سران نظام است بیشتر بپردازد.
بیرانوند خاطرنشان کرد: پاک سازی مناطق پیرامونی مدارس و مراکز آموزش عالی یکی از برنامه های شورای مبارزه با موادمخدر است که باید اماکن پیرامون این مراکز مانند دکه ها ، رستوران ها و غیره را کنترل کنند وآموزش و پرورش و دانشگاه ها نیز در داخل این کار را انجام دهند.
وی افزود: شورای مبارزه با مواد مخدر در این راستا از همه طرح های مربوط به پیشگیری ، درمان ِ، مقابله حمایت می کند و از همه رساله های دکترا و پایان نامه های کارشناسی ارشد استقبال و حمایت می کند.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.