به گزارش ایرنا ، صفرعلی براتلو روز جمعه در آئین یادواره شهدای منطقه خیرآباد ورامین اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با گسترش خود در منطقه، توانسته تا منافع غرب را به خطر بیندازد و این دلیل اصلی آغاز دشمنی استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی گفت : امروز همچون دوران هشت سال دفاع مقدس که فرزندان این مرزو بوم مقتدارانه و با شجاعت در مقابل دشمن ایستادند و در حقیقت شرق و غرب عالم را شکست دادند ، وظیفه داریم تا هوشیار ، آگاه و با بصیرت در برابر توطئه دشمن بایستیم و توطئه های استکبار را خنثی کنیم.
براتلو تصریح کرد: امروز جنگ اصلی ما در حوزه جنگ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است چرا که دوران دفاع مقدس در صحنه دیگری تکرار شده و تنها راه پیروزی در این جبهه ، توسل به فرهنگ شهادت و ادامه راه شهیدان است.
رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای مقابله با توطئه دشمن ، ابتدا باید راه های نفوذ آن ها را بدانیم و توطئه ها را شناسایی کنیم تا بتوانیم با بینش و بصیرت در این نبرد ناجوانمردانه سربلند و پیروز خارج شویم.
وی تأکید کرد: دشمن هر روز در حال طراحی نقشه و توطئه شوم ضد ایران اسلامی است و غفلت از این دشمنی ، باعث می شود که استکبار به هدف شوم خود دست یابد.
براتلو با اشاره به این که یکی از اهداف دشمن ، وارد کردن هجمه به ولایت فقیه است اظهار داشت : دفاع از جایگاه ولایت فقیه با زبان نیست بلکه در سایه عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رفتار است ، چرا که ولایت فقیه ستون انقلاب اسلامی است.
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای منطقه خیرآباد ورامین تجلیل به عمل آمد.
دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده است.
تهرام/7254 /6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.