به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید حسن زاده روز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتطامی میاندوآب بیان کرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس مقابل دنیا و بیش از 40 کشور ایستاد و امروز نیز می توانیم با الگوبرداری از دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان انقلاب و نظام بایستیم.
وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شب و روز نمی شناختند و تعطیلی برای آنها معنا نداشت و ما نیز اگر بخواهیم از مشکلات اقتصادی گذر کنیم باید مانند رزمندگان در جنگ اقتصادی شب و روز نشناسیم و برای گذر از مشکلات بدون تعطیلی تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه احتکار کالا توسط افراد سودجو نتیجه کم کاری برخی مدیران است، افزود: این مشکلات و مسائل ربطی به نظام و انقلاب ندارد، بلکه در نتیجه کم کاری یک مسوول به ویژه در رده های پایین شکل می گیرد.
امام جمعه میاندوآب روحیه حفاظت از بیت المال را دیگر ویژگی رزمندگان عنوان کرد و ادامه داد: همه ما وظیفه داریم در این مسیر رهرو راه شهیدان و رزمندگان باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این آیین گفت: دفاع مقدس یک گنجینه عظیم است که باید فرهنگ آن به نسل حاضر انتقال یابد.
سرهنگ پاسدار جواد مولودی با بیان اینکه عزت و اقتدار امروزی ما مرهون نعمت ولایت، خون شهدا، فداکاری ها و جانفشانی های ایثارگران و رزمندگان اسلام است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس به برکت ولایت فقیه و ایثارگری رزمندگان اسلام، اجازه ندادیم در یک جنگ نابرابر حتی یک وجب خاک میهن اسلامی به چنگ دشمن درآید.
به گزارش ایرنا، در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد؛ به مناسبت بزرگداشت مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام 31 شهریور تا 6 مهر هر سال به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.