سرهنگ جمشید بهشتی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، جانبازان سرافراز و رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: 31 شهریور روز آغاز جنگ در جمهوری اسلامی یادآور رشادت و جانفشانی های رزمندگان و آحاد مردم از این سرزمین است.
وی افزود: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در برابر قدرت های جهانی به دفاع از شرف و تمامیت ارضی میهن پرداختند تا این دوران را به بی نظیرترین واقعه تاریخ این مرز و بوم تبدیل کنند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دیواندره تاکید کرد: امنیت، ثبات، آرامش و پیشرفت امروز کشور در تمام زمینه ها حاصل و مرهون خون شهدا، رشادت و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان یادآور شد: بیش از 90 برنامه در هفته دفاع مقدس با رعایت حفظ حرمت ماه محرم برگزار می شود.
سرهنگ بهشتی فر اضافه کرد: فضا سازی محیطی و رسانه ای، ارسال پیامک تبریک به اقشار مختلف، دیدار فرماندهان و پرسنل سپاه با ائمه جمعه و جماعت، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، همایش پیاده روی خانوادگی، برپایی ایستگاه سلامت، دیدار با جانبازان و خانواده شهدا، شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه از جمله برنامه های این هفته است.
به گزارش ایرنا، 31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی ارتش متجاوز رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس است، این هفته از 31 شهریور تا 6 مهر است.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.