به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی روز شنبه در آیین رژه نیروهای دریایی، نظامی و انتظامی شهرستان سیرجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه انقلاب ما حسینی و عاشورایی است افزود: رشادت جوانان و اخلاص دلاورمردان میهن اسلامی و اتحاد و انسجام ملت در برابر دشمن بعثی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
وی گفت: در این سال ها ملت ایران از دشمنی ها خسته نشدند زیرا این ملت با خون جوانانی به پیروزی رسید که توانست بر قدرت های شرق و غرب غلبه کند و نتیجه آن اثبات اقتدار ایران اسلامی و پیروزی نهایی در هشت سال دفاع مقدس شد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز آمریکا را در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شکست خورده می بینیم افزود: زیرا این ملت با تحمل مشکلات دشمنان را خسته می کنند.
وی ادامه داد: ملت ایران در جنگ اقتصادی نیز همانند جنگ نظامی که به قدرت منطقه دست یافتند پیروز میدان خواهند بود.
حجت الاسلام صدیقی، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت جوانان و اتحاد و همبستگی مردم در برابر دشمنان دانست و افزود: امروز نیز اتحاد و همبستگی جوانان برای مقابله با مستکبران عالم و دفاع از نظام اسلامی بیشتر از گذشته است.
فرمانده ناوگان پشتیبانی دریایی جنوب نیز گفت: در حالی هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم که استکبار 40 سال علیه این نظام و ملت رشید ایران اسلامی توطئه می کند و از هر فرصت و ابزاری برای شکست این انقلاب استفاده کرده اما همچنان شکست خورده است و نمی تواند باور کند این ملت و جوانان دلیرش شکست ناپذیرند.
امیر دریادار افشین اسکندر زاده با اشاره به اینکه ملت ایران از نعمت وجود ولایت و رهبری برخوردار هستند گفت: ملت ایران با اتحاد و همبستگی تاکنون همه ترفندها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.
وی گفت: دوران دفاع مقدس روزهای استحکام پایه های نظام اسلامی بود و دشمن کوردل می خواست با حمله نظامی بر این کشور مسلط شود اما امروز قدرت نظامی ما می تواند به دفاع از ملت و نظام اسلامی بپردازد و این دشمن است که می ترسد.
امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس آیین رژه نیروهای نظامی و انتظامی یگان های دریایی سیرجان در خیابان امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
/3029/7435/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.