به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه سرپل ذهاب در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدا با نثار خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را آبیاری و نظام را تا ابد بیمه کردند.
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: دشمن در هشت سال جنگ نابرابر نتوانست به اهداف شوم خود دست پیدا کند و صدمه ای به بدنه انقلاب اسلامی بزند و از خدشه دار کردن تمامیت ارضی کشورمان ناکام ماند.
وی اظهار داشت: ایمان، هوشیاری، آگاهی مردم و فرماندهی امام راحل باعث شد که یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن نیفتد.
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: پرواز 140 فروند هواپیمای جنگی ارتش جمهوری اسلامی با مأموریت برون مرزی در داخل خاک عراق نقشه ها و سناریوهای دشمن را خنثی کرد.
فاطمی نسب افزود: فرهنگ ملت ایران اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) است که در مقابل یزید زمان خود می ایستند و زیربار ظلم نمی روند.
فرمانده تیپ 71 مکانیزه پیاده مستقل ارتش مستقر در پادگان ابوذر سرپل ذهاب نیز گفت: یکی از ارزش هایی که رزمندگان اسلام با تکیه بر آن توانستند پیروزی های بزرگی را برای جبهه حق به ارمغان آورند، شهادت طلبی است.
سرهنگ کیومرث جعفری افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مظلومانه از خاک وطن دفاع کردند و در این راه از جان و مال خود گذشتند.
وی اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا یک قدرت راهبردی و استراتژیک است.
در این مراسم، یگان های نمونه ارتش جمهوری اسلامی تیپ 71 پادگان ابوذر، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرپل ذهاب توان و اقتدار نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7399/3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.