به گزارش ایرنا حجت الاسلام وحید طالبی عصر روز یکشنبه در جمع مسوولان این شهرستان افزود: دفاع مقدس یکی از بزرگترین آزمون های انقلاب اسلامی بود که ملت ایران با لبیک گفتن به رهبری از آن آزمون با سربلندی بیرون آمدند و امروز نیز همین روحیه برای مقابله با دشمنان ضروری است.
وی اضافه کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی در طی هشت سال دفاع مقدس با پیروی از شعار 'هیهات من الذله' در برابر استکبار جهانی ایستادند و آنان را شکست دادند.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلامی با رشادت و با روحیه جهادی و شهادت طلبی توانستند در جنگ هشت سال ابهت دشمن را بشکنند و در این جنگ پیروز از میدان خارج شوند.
امام جمعه پلدشت گفت: امروز نیز ملت شریف ایران اسلامی با تبعید از رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در مقابل جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمنان بایستند.
وی با تاکید بر اینکه هر کجا که ظلم باشد آنجا را به کربلا تبدیل می کنیم، اظهار داشت: پیروی از ولایت فقیه چراغ راه مسلمانان برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است.
به گزارش ایرنا پلدشت یکی از شهرستان‌های مرزی آذربایجان غربی است که در ساحل زیبای رود ارس قرار دارد؛ این شهر مرکز سیاسی و اداری شهرستان پلدشت بوده و در تاریخچه تقسیمات کشوری ایران پلدشت اولین بخش ایران است که از سطح دهستان به بخش ارتقا یافت.
3072/6009
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.