به گزارش ایرنا ، مردم ، مسئولان ، دانش آموزان و دانشجویان شهرستان قرچک ، روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی با شکوه 13 آبان ، فریاد ضد استکباری سر داده و انزجار خود را از سیاست های خصمانه استکبار اعلام کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شکوه ، ضمن اجتماع در میدان امام قرچک، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، و مرگ بر اسرائیل ، هیهات من الذله ، الله اکبر و لبیک یا خامنه ای انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.
علاوه بر هزاران نفر از دانش آموزان شهرستان قرچک ، بسیاری از مردم از اقشار مختلف نیز در این راهپیمایی حضور داشتند تا نسل های مختلف انقلاب ، استکبار ستیزی ملت ایران را بار دیگر به جهانیان ثابت کنند.
حضور پرشور جوانان و دانش آموزان شهرستان قرچک در این مراسم ثابت کرد که آینده سازان ایران اسلامی پیام شهیدان دانش آموز در 13آبان سال 57 در مبارزه با استکبار را به درستی درک کرده اند و راه آنان را ادامه خواهند داد.
راهپیمایان در این مراسم در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین مقاومت در برابر زیاد خواهی استکبارو حمایت از سپاه پاسداران داشته و بر مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تأکید کردند.
بسیاری از دانش آموزان نیز با درست کردن آدمک های ترامپ ، سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا به ملت ایران اسلامی را محکوم کردند.
تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، شهادت دانش آموزان معترض به دست نظامیان رژیم شاهنشاهی در 13 آبان 1357 که روز دانش آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است.
قرچک با 300 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.