به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب آذین پور روز دوشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان افزود: امسال با توجه به موضع‌ گیری‌های دشمنان و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها برای مایوس ساختن مردم از نظام اسلامی، همه جانبه در راهپیمایی روز 13آبان حضوری فعالانه داشته باشیم.
وی ادامه داد: حضور گسترده مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان باعث ناامیدی و یاس دشمنان انقلاب و نظام خواهد شد.
وی با بیان اینکه رییس جمهوری آمریکا گفته است که در 13 آبان، تحریم ها علیه جمهوری اسلامی اجرایی می شود از اقشار مختلف مردم خواست با حضور پرشور خود در این مراسم پاسخ یاوه گویی های دشمن شماره یک ایران را قاطعانه بدهند.
وی گفت: مردم در این روز به دشمنان ایران اسلامی ثابت می کنند که مانند گذشته از ارزش های شکوهمند انقلاب اسلامی پاسداری و حراست خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال 1343 به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال 1357 است.
راهیمایی 13 آبان در بوکان ساعت 9.30 دقیقه از چهار راه اطلاعات این شهر آغاز و در فلکه فرمانداری پایان می یابد.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.